HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Pour une compréhension de l'influence du contrôle perçu sur le comportement du consommateur : approche comparée de deux méthodes de mesure

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal-audencia.archives-ouvertes.fr/hal-00797388
Contributor : Sylvia Cheminel Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, March 6, 2013 - 11:47:18 AM
Last modification on : Monday, November 27, 2017 - 11:36:03 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-00797388, version 1

Collections

Citation

Blandine Labbé-Pinlon, Renaud Lunardo. Pour une compréhension de l'influence du contrôle perçu sur le comportement du consommateur : approche comparée de deux méthodes de mesure. 11èmes Journées de Recherche en Marketing de Bourgogne, Nov 2006, France. ⟨hal-00797388⟩

Share

Metrics

Record views

97