Populism as a communication phenomenon: A cross-sectional and longitudinal comparison of political campaigning on Facebook - Audencia Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Mots: les langages du politique Année : 2022

Populism as a communication phenomenon: A cross-sectional and longitudinal comparison of political campaigning on Facebook

El populismo como fenómeno de comunicación: una comparación transversal y longitudinal de las campañas políticas en Facebook

Le populisme comme phénomène de communication : une comparaison transversale et longitudinale des campagnes politiques sur Facebook

Ulrike Klinger
  • Fonction : Auteur
Karolina Koc-Michalska

Résumé

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Dates et versions

hal-03655792 , version 1 (03-05-2022)

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Citer

Ulrike Klinger, Karolina Koc-Michalska. Populism as a communication phenomenon: A cross-sectional and longitudinal comparison of political campaigning on Facebook. Mots: les langages du politique, 2022, 128, pp.177-199. ⟨10.4000/mots.29645⟩. ⟨hal-03655792⟩

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